Hej hopp gummi snopp?

Oh noo sa jag de ?? Usch va äckligt, snopp liksom? Sånt  tycker inte jag om ;)
Men men igår regnade de och jag va hemma i stan och städade mitt rum :) Yeeey nu ser man golvet(: det tog typ hela dagen, Jonathan va hund vakt åt lille Oskar så honom kelade jag lite med också! Trevligt trevligt, Jag & Jennifer hyrde tre filmer igår med, vi har kollat på alla och de va flicka, allt för min syster och instängda 2 :) Flickan va faktiskt lite halv kass, hände typ inget.. Dom andra va bra och skräckisen va as läskig :) haha Godis blev det självklart också igår då ju ;) Jag sov hemma hos mormor :) Idag Måndag har jag varit inne i stan och fixat lite, och nu är jag hemma igen och väntar på att käka kålpudding om några timmar <3 gott! Har köpt lite nya grejer också, allt kommer i ett annat inlägg på bild :) Men det är iallafall en hårddisk, och produkter till kroppen så som handkräm, peeling osv, har även köpt en ny skiva idag :) Och ett block! Längtar tills jag träffar Frida igen men hon är i Kreta nu ju :( Men men ikväll ska jag mysa med Jennifer och kanske Simon<3
Grått väder = hyr film och godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback