Förbjudet?

Som jag sa i det tidigare inlägget så är allt snusk förbjudet :P Snoppar är helt enkelt inte välkomna i vårat land :) hehe för det är ju faktiskt så att killar får säga och göra vad dom vill men inte tjejer? Inte för att jag faktiskt pratar så, men visst kan jag säga till min bästa vän att jag är kåt som fan, haha men det är ju inget jag bara säger ;) Haha En god vän till mig (marika<3) sa en gång "Alla har behov av någonting, och jag har behov av lite snopp ibland" haha det tycker jag passar väldigt bra in på henne och alla andra också, för alla har behov av de! Haha :) Nu är Marika verkligen inte sådan som knullar runt, men det va bra sakt :)
Jag har själv sakt att jag tror faktiskt tjejer är kåtare än killar, vi erkänner bara inte de:) Eller jo Frida gör de ;) Hur ligger snoppen frida? hehe! Nej men i statestiken så runkar killar mer än vi tjejer pillar, just därför måste ju vi vara kåtare för vår lust försvinner ju inte eller hur? Och vadå sex är ju så skönt så vem fan vill sluta med de?
Marika är kåtast i världen och jag kommer tätt där efter :)
Ett till citat:
Jag tycker inte sex är någon bra anledning att gifta sig. Jag menar, om man bara behöver lite mjölk, varför då köpa en hel ko?

Men egentligen skriver jag dethär bara för att jag har fått flera kommentarer (när jag lagt ut bilder på Simon och mig eller bara Simon) där folk undrar om han är naken på bild eller om vi har haft sex och bla bla bla, alltså bryr folk verkligen sig? Jag och Simon har snart varit tillsammans i 4år kan jag ju säga, så lägg ihop ett plus ett ;) haha och ni som kände mig innan kan nog gissa, I love boys and boys love me,



Men jag måste berätta att jag är ju så oskuldsfull så jag håller faktiskt inte på med sånt.. Snopp är äckligt och sex? vad är de? Jag är oskuld och jag kommer nog aldrig att ha ett förhållande, Jag är rädd för killbasiller!! Pussa en kille kommer aldrig hända
OH EN DILDO!!!

Tror ni jag och Simon är oskulder?
Isåfall testa att vara Simons bror i rummet bredvid ;) Han brukar klaga på tunna väggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback