Barnvakt igår :)

Igår åkte jag och Jennifer hem till moster Anita och passade kusinens små barn :) Det va Lea 4år och Lilla Tuva 1år :)Vi trodde att Tuva skulle gråta rätt mycket men det gick jätte bra :) Vi åt pizza och kollade på film :) Båda flickorna sov som stockar klockan tjugo över åtta på kvällen :) Så jag och Jennifer kollade One tree hill! När vi sedan satt där och kollade så kom det rätt som det va en MUS!! Från ingenstans! Haha och där står jag och Jennifer och håller andan uppe i varsin soffa:) och vi va ju tvungna att vara tysta med jue :) haha Men vi jagade ut den äckliga musen och fortsatte kolla TV, Och sedan började de regna :) Och så kom jag på att dom hade ju takfönster i de rummet där barnen sov och de va precis rakt över Lea! Så kunde vi ju inte stänga fönstret häller, så vi fick flytta hela madrassen som Lea sov på tyst såklart! Haha vi höll på att flabba ihjäl oss, men det gick ingen vaknade :) sedan åkte vi hem när Anita kom tillbaka och så sov vi :)
En bild på småtjejerna som deras pappa Crelle tagit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback