Alkohol, choklad och jordnötter. Vem behöver mat?

Dag ut och dag in går jag och undrar, jag undrar hur lång tid det är kvar... vad som kommer hända efteråt, kommer jag klara mig? Ja självklart kommer jag de men hur kommer mitt liv se ut? Kommer jag gråta varje dag, Jag tror inte jag kommer klara det särskilt bra, Just nu innan, så klarar jag de knappt, vad jag än gör tänker jag på de.. Jag gråter ganska ofta.. Jag tror inte någon ser de.. Jag har märkt att jag tappar i vikt.. jag hoppas de bara är tillfälligt.. Varför måste detta hända? Varje dag vill jag dricka sprit.. Nästan varje dag avstår jag.. Jag vill glömma, jag kan inte glömma.. allt jag gör det gör saken bara värre.. Hur kan man leva med att veta att ens pappa snart ska gå bort? Snart ska han fylla ut den lilla himmelbiten som fattas, den himlen som just nu är min pappa! Jag älskar honom.. Mitt hjärta värker och min kropp värker.. Framför allt, Mitt ansikte värker.. Jag spänner bort tårarna varje gång dom försöker smyga sig på.. Jag ler och spänner käkarna.. Men hur ska jag kunna gråta.. Folk kommer ju tro att jag är störd bara står rakt upp och ner och böla.. Mina vänner kommer tröttna, eller aa vilka vänner? Är du min vän? Hur ska jag kunna veta.. Jag kommer säkert få många "vänner" sedan.. men jag vet vilka mina vänner är NU, så varför ska jag bry mig.. jag bryr mig inte om någonting.. Bråkar jag och Simon, bryr jag mig inte.. eller jo innest inne gör jag de men jag orkar inte visa mina känslor.. jag är trött hela tiden.. Jag orkar inte mer.. Samma sak om mina vänner sviker mig, jag bryr mig inte.. Jag bryr mig inte..
Här kommer en bild på hjärtat som Simon gav mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback