Sovdags snart?

Mitt öra har inte blivit bättre =( Tog lite Revaxör? Heter de så? aja tog lite sånt idag igen men fuknkade inte ett skit -.- blir så jävla arg! Aja, idag har jag vi varit i skolan som jag har skrivit och efter de chillade jag och Frida typ, vi pluggade lite också och aa =) Vi kollade även på filmen Walk the line den om Johnny Cash, den är ju bara sååå bra! Sen stack hon till Joel och jag sitter nu här =) Ska typ sova nu, As trött.. Huvudvärken har kommit igen och igen och igen och igen!! Är så jävla sur på de, har haft ont i huvudet 2 veckor ALLA dagar nu, har till och med skrivit upp de, och är jag stressad NEJ mår jag dåligt NEJ, men vafan är de då?!
Humf,

Aja ska sova nu =) hörs imon
Massa pussar Sabine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback