Skål för Sexlivet!!

Rödvin ökar kvinnors sexlust mer än andra drycker, enligt italienska forskare.
En teori är att den kemiska sammansättningen i rödvin ökar blodflödet till just de nyckelområdet i kroppen som gör att du blir sugen på sex.
Dosen är ett till två glas rödvin om dagen, varken mer eller mindre.


Humm, Låter rätt intressant eller ? Tycker faktiskt de låter mer troligt än dehära med choklad.. Har hört att man blir kåt av de också (: Så jag kollade faktiskt upp ett och annat och hamnade på en sida:) Där dom skriver såhär
 
SEX OCH KÄRLEK. Choklad, vanilj och champagne är lyxigt gott. Dessutom kan du få uppleva extra orgasmer. Här är maten som får det att hetta till i sänghalmen!


Blir ni sugna på mer av denna artikel ? Hehe okej okej, jag lägger ut den i ett annat inlägg nu direkt så att den inte krockar med Rödvin =) haha :)

Men tänkte bara berätta lite att jag har vaknat för tidigt, har sovmorgon till halv 12 och vaknade 10 :( så jävla keligt, Dock vaknade jag och efter två minuter fick jag mess av mamma som berättade att min bror kommit till Halmstad och att mitt pass va färdigt =) Låter SUPER! Vill komma hem nu nu nu (a) Men jag får vänta i tur och ordning på att komma hem på fredag eftermiddag :) Dock följde vissa bra saker med att jag vaknade i tid,
1. Jag är för en gångs skull pigg!
2. Jag kan fixa mig ordentligt och snyggt till skolan
3. Jag kan plugga lite extra på Läxförhöret med lotta :)

Aja får väl lägga ut de ariklen och läsa läxa nu =)

Massa pussar Sabine<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback