S Holmström

Trevlig helg har det varit :) Jag har ju tagit lite ledigt ifrån Bloggen denna helgen, och 3 pers har klagat så jag måste uppdatera tänkte jag :) haha

Jo Fredag: Jag kom ju hem ifrån en Vecka i Tvååker:) När jag kom hem snacka jag lite med Marika om planer inför kvällen eftersom vi hade bestämt att ses och göra något(: Någon timme hade jag väl varit hemma och då ringer Marika igen och hon & Ninnie kom över till mig och vi drog på fest (istan) hade väl inte JÄTTE höga förväntingar på festen men kvällen blev helt okej :) Eller vad säger Marika (: Jätte kul att hitta på något va de eftersom de va så längesedan (: Cenny (brossan) är även hemma över helgen så de blev lite flabb med honom på stan också, Marika sov sedan hos mig (: Det blev en trevlig med lång kväll <3

Lördag: Vi vaknade mega tidigt =S Blää! Jag som ville sova -.- Men men vi drog upp och handlade lite sedan åkte hon hem vid tjugo i ett :) Då drog jag, Oliver och Jonathan till stan och beställde en Resa till Mallorca :) haha jag behöver verkligen semester :D Vi åker på Lördag och de ska bli super skönt! Men nog om de, Simon va hemma hos mig när vi kom ifrån stan och vi åkte en mysig runda med Motorcyklen eftersom vädret va hur mysigt & Varmt som hällst :) Sedan va vi hos mig och käkade och drog därefter till Simon och käkade marengswish(stavas?) Hade en chill kväll snackade massa skit med Magnus och Annie gjorde vi :) Faktiskt jätte trevligt (: Sedan hade mös vi bara och hade kul och somnade relativt tidigt :) 

Söndag: Vi vaknade rätt sent, eller inte jätte sent men ändå! Vi chillade typ bara och kollade film va en sväng i eldsberga och så, Vi stack även hem till mig vid 6 typ och aa , Sedan hämtade jag mat och Simon åkte hem vid 8 (: typ direkt efter när jag satt och käkade ringde bästaste Isabel och vi snackade massa skit med varandra och efter de tog jag ett låååångt mysigt bad :) badade nästan en timma (: Så jäkla skönt va de (: Och aa nu sitter jag här och chillar :)

Imorgon fyller ******** år och då ska jag självklart ge hon/han ett Grattis inlägg(: Så Du hemliga person skriv inte vem du är idag, för du kommer antagligen läsa =) Puss på dig <3

Mitt bad<3




Massa pussar Sabine<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback