Nya naglar och livrädd ;)

Jani, skrev ju om ett prov och ville bara säga att allt gick bra =) får antagligen alla rätt :) Imorgon är det glosor-.- blää men de lärla också gå bra eftersom jag kan alla utantill :D I Love I love <3

Aja IDAG, Dagen började med att klockan TJÖT en JÄVLA ton i morse och jag trodde jag skulle dö! Tröttheten tog över så jag bestämde i all sömninghet att det fick bli Mjukis byxor, inget smink och låååååång Sovmorgon, sov till typ halv 8 då jag och Frida hade bestämt oss dagen innan för att gå tio i 8 så jag tyckte de va lagom, jag gick upp borstade tänder, klädde mig och lite så och kollade klockan som pekade på 07.40!! Tio min till de att vi skulle gå =S så jag ställde klockan och la mig mot kudden och halvsov i 9 min, hehe :) Sedan åkte vi till skolan och började hela förmiddagen med Ekologi 08.40-12.00, Och alla ni som inte har ekologi förstår inte att de är ett HELVETTE!!! :( Efter de hade vi lunch och sedan Helena Kummel resten av dagen och vi räknade foderstat, så jävla jobbigt!! Tog mig två timmar att bli klar med min :P Massa matte och tabeller och bajs :( Tur att de va på låtsas annars hade mig kossa dött.. Sedan åkte jag hem med en hemsk huvudvärk så jag och Frida kröp upp i hennes säng och kollade på en film :) lite halv seg faktiskt :S Men men det va okej eftersom min gärna inte hade klarat av massa,
Sedan stack vi och käkade på Stekarn kababtallrik!! MUMMA! Sara, Malin och Frida G kom dit samtidigt typ så vi käkade med dom :D Sedan åkte jag och min fisk till Tappen och handlade Cheez bollz, chips och cola ;) Vi kröp senare upp i Fridas säng och slog på Skräckfilmen "Barnhemmet" ohh ryser bara jag tänker på den.. Jag och Frida skakade oss igenom den dumma filmen och nu sitter jag här ENSAM i mitt rum .. :( Duschade nyss och de va bara så skööönt!

Oj javisst ja, fixade även mina naglar idag =) Eller frida fixade lite med dom =) Tack Mathilda T för tippset dom blev hur fina som hällst mina naglar =) Bild på dom kommer ju såklart in här:)






Massa Pussar Sabine<3



Kommentarer
Postat av: Mini Kusin (jennifer)

Hejsan!



Imorgon den 21 september fyller någon speciell person 16 år!! :D

2009-09-20 @ 20:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback