Mysdag!!

Idag kom som sakt min älskade Simon hit <3<3 Han köpte även lite chips och cola, så himla gullig han är (a) Jag lagade då en god middag till honom och sedan kollade vi på film och olite annat ;)

Nu har han precis åkt hem och jag har packat och lite så, nu ligger jag i sängen med Fridas riskudde som jag självklart ha värmt och min nalle Simon vunnit åt mig<3<3
Saknar Fridisen :( Hon är inte här i rummet bredvid, och med fönstertittare och läbbiga gubbar är det verkligen inte alls kul att sitta här själv :( FRIDA du måste bli frisk!! Älskar dig!!

Angående min tå så är det mycket bätte :D jag kan GÅ JIPPI!! hihi (a) Dock har jag ont i den men det går väl över :) Imon bär det av hemmåt :) JippiYey! Ska bli en slappe helg(: Träffa Marcus på lördag ska bli kul! Va så längesedan sist :)

Men men nu måste jag sova :) Lång dag imorgon innan jag är hemma och fått på mjukisdressen (A)


Jag med nalle och varm riskudde<3


Massa pussar Bine<3

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag vill ha mer av de där!! skit gott :D

2009-09-18 @ 19:39:43
Postat av: Simon

Jag vill ha mer sånt!! Skit gott ju :D

2009-09-18 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback