Min Och Simons dag(:

Idag är det min och Simons dag, eller nästar, men vi har iallafall varit tillsammns i 2år och 10 månader idag =) Mer om de i ett eget inlägg senare ;)

Idag har jag gått i skolan och chillat med Frida vi har varit över hos Sara och så har Jennie och Emma färgat håret :) Blev super fint,

Nu ligger jag här med varm riskudde, och myser! har bränt fingret :( Men det går la över ;) hihi Har även fixat naglarna idag, dom har sätt ut som ett helvette hela jävla förra veckan, men nu är dom fixade och klara...

Kolla här ;)
Före                                                                      Efter :)
           

Filade till dom och målade dom rosa (A) finfint :D

Bilder ifrån färgningen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback