Massa regn, lite sol...

Kommentar från Isabel..

Älsklingen Örnie om Hello Bitches:
tapeterna är ju innehållet smarthuve ;)
IP: 81.234.171.10

Svar: Innehållet är mig Sweetheart;)


Att det ska va så jävla svårt att skriva lite blogg idag =S Först satte jag mig vid datorn i köket och läste dom vanliga bloggarna samtidigt som jag planerade att bädda ner mig i sängen och uppdatera mitt och lite så.. Och efter läsandet då så började jag bädda sängen, sminka av mig borsta tänder och de vanliga.. kollade snabbt på datorn och såg att jag va tvungen att sätta i sladden för laddning så jag skyndade mig till rummet med datorn och sladd för laddning och uppdatering.. Det va då när jag skulle sätta i sladden allt gick fel.. först fick jag en stöt :O och då tänkte jag fan inte försöka igen vid samma kontakt, så jag testade den andra då började den GNISTRA!! =S Läskigt.. så jag gick ut i köket och satte i sladden men precis då strängde dator jävlen av sig!! Tror inte de va meningen att jag skulle uppdatera idag .. -.-


Men men... Idag vaknade vid 11.36 typ -.- klockan skulle ringa 12.00 men jag kunde fan inte somna om.. så jag gick upp och fixade mig hade ju ändå 20 min till godå :) Hann till och med att ta en macka.. tog bussen in till stan gick klockan 13.18 och precis när jag skulle gå till hållplatsen började de regna .. AH, så paraplyt fick hänga med (som tur va) För sedan på bussen började de spö regna .. När jag kom in till stan sprang jag och köpte två tidningar till pappa, och de spöregnade verkligen.. paraply eller inte jag blev dyngsur.. Men men, träffade ju pappa så de va trevligt.. satt och tjabbade skit en stund hos honom.. Sedan ringde snuttan och sa att jag va sen och att klockan va halv (den tid vi skulle ses på fiket istan) så jag fick ju stressa ifrån pappa och gå ut i regnet igen. På fiket satt min Isabel och pluggade.. Göll Göll.. Vi tog en fika, jag köpte Cappucino (stavas) och någon slags kaka (Fråga Simon) haha.. Tevligt.. Sedan gick vi i affärer och Isabel köpte ett par skor.. Ovanligt? Mamma Kerstin glad? haha Vi träffade i den vevan Rebecca som va påväg hem.. Dock blev de ingen hemresa till tråkiga Gullbranna för henne utan hon fick hänga med oss och Shoppa(: Jag handlade ett par skit snygga Jeans, Foto tar jag imon =) Isabel handlade lite mer och sedan köpte vi mockacino (Stavas) och gick till bussen, vi tog bussen till mig (nyhem) slängde av oss alla kassar och väskor sedan gick vi och handlade käk.. jag käkade en mumsig sallad =) Åt dock ej upp den.. Har blivit så liten i maten.. Dåligt vs bra ? :D Vi åt iallafall här sedan kom Nina och Kajsa för att kolla på lägenheten jag hängde även över till dom och kollade deras ;)
Klockan halv nio kom mamma och hämtade oss och lämnade av Becca och Issa, sedan åkte mamma och jag hem till huset och hämtade lite grejer och aa jag har sedan hängt här hemma :)


Massa Pussar Sabine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback