Hello Bitches

Idag har vi flyttat typ ALLA stora saker vi ska ha med oss in till lägenheten.. JOBBIGT! Hehe hoppas inte jonathan läser ;) Nej men jag ska vara ärlig.. jag bar typ bara de lätta :) hihi (a) dock är jag fortfarande sjuk =( Men jag tycker mer och mer om mitt rum.. så himla litet och så sött :) Dock räliga tapeter men HALLO, jag ser bara innehållet ;) hihi

Imon ska jag nog in till pappi och lite så.. Någon som vill Fika?? :O hehe =) aja .. Vad ska jag mer skriva?.. Jo det kommer in bilder ifrån lägenheten och bilden på mitt rum visar ej den räliga tapeten som tur ÄR. Och de är häller inte så litet som  det ser ut att vara =)

 

Kommentarer
Postat av: Älsklingen Örnie

tapeterna är ju innehållet smarthuve ;)

2009-09-03 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback