Godmorgon!



Godmorgon Pontus ?:S Ja jo såhär såg det ut i min säng i morse.. Pontus har haft en väldigt tuff natt han fick gå hela vägen till min säng för att lägga sig.. SKIT va jobbigt! Jag därimot mådde inte så värst bra i morse och där ligger Puckot och breder ut sig! Han låg verkligen rakt över med, Så allesammans, min katt är nästan 1.20 bred :D haha Men men Idag ska jag träffa min fina Pojkvän<3<3


Igår därimot, Det va jag, Becca & Issa som förfestade i min lägenhet sedan tgo vi bussen till stan och där hoppade Issa =) Jag och Beccs stack på fest och aa det va la roligt.. Fast inget slår förfesten :) skit kul =) Har bilder son jag lägger ut kanske kommer de en och annan film?;)

Massa pussar Sabine<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback