Genom förskyld och nytt boende :)

Först och främst komenterade Anna att hon faktiskt läser mig blogg:) Så det är ju bra att en av dom bästa faktiskt för de ;) hihi

Som ni ser i rubriken är jag fortfarande förskyld och idag lassade vi in första flyttlasset i våran nya lägenhet :) Det va jag Jonathan och Oliver som kånkade, eller förlåt mig, Oliver och Jonathan som kånkade.. Jag tog lite smålådor och ett par dynor(: Liten och bortskämt.. Plus att ofta jag ville bruka mina fingrar idag liskom.. och jag är faktiskt sjuk (a) haha men men lägenheten va bättre än jag minns den, dock va min tapet GRÄSLIG.. men liksom mamma orkar inte betala färg plus jobb för att måla om halva lägenheten, aa alltså hela lägenheten i tapet väg va sunkig.. dock va min värst och jag tänker då INTE måla om.. orkar jag ej :) Det är typ gröna blommig tapet från typ 1920 tal :S
Citat från frida (angående tapet):
"Hoppas Simon tänder på grön blommigt då"

Smart Frida för de är ju ända chansen för att jag ska kunna LEVA i de rum, eller hur ?:O Min pojkvän måste ju verkligen kunna tillfredställas i de rum jag sover i och om jag då ha gräslig tapet ofta vi skulle kunna ha *pip* då? För Simon (som alla känner till) är ju ett sånt inrednings freak så han kan ju inte vara nära något som är fullt.. Får köpa en sådan sak man har för ögonen när vi ska hetta till.. :) Sån när man har när man sover ;) hihi

Nej men allvarligt.. Ofta Simon bryr sig?? Tack ändå gumman.. Tur att du tänker på din kära bulans sexuella vanor/ behov :) I annat fall får du ju komma och hjälpa till?:O;) (intärnt skämt för dom som undrar)

Det värsta är nog att jag inte tror ROSA går ihop med tapeten och de är väl för i *pip* värre än *PIIIIIP*!! Jag som skulle ha rosa överkast :( Men men bara jag får min MEGA sitt kudde blir jag nöjd, :) och mina sminkhylla från IKEA =) hihi Iam loving it :)


Kommer lägga in bilder ifrån Gröna lund när vi va där.. men dessa bilder tog min bror Cenny så det blev lite annat :)


Massa pussar Sabine Jansson Holmström


Kommentarer
Postat av: Anna :)

Men jag och Issa ka´n komma och måla om ditt rum nästa helg, typ vitt eller nån enkel färg!

2009-09-02 @ 18:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback