:)

Okej lite om igår då.. Jag vaknade och fixade mig =) Klockan 1 halv 2?? Kom Issa hit och chillade med mig :) Vi stack senare till Våxtorps marknad med Becca & Annie Det va chill dit men väl där började de regna som fan!! Sjukt tråkigt.. så vi stack därifrån rätt tidigt..Då stack jag och Isabel hem till henne och hon bytte om och lite så.. Därefter tog vi bussen hem till mig och gick sedan till stan & käkade lite (: Myspys, Sedan gick vi tillbaka hem till mig och chillade, Simon kom också(därav inget bloggade) och Issa stack därefter hem :) Jag och Simon la oss nästan direkt.. klockan hade ju sprungit iväg och jag skulle jobba :P

Idag då så vaknade ja och fixade mig, jag släpade även upp Simon ut sängen och gjorde iordning frukost till honom.. Sedan tog vi bussen och han åkte hem och jag åkte till eldsberga och jobbade :) Sedan åkte jag hem och nu sitter jag här och myser i sängen med Pontus<3

Vi tog föresten in Pontus till lägenheten igår =) Hihi här kommer lite bilder på när Pontus sov i min säng hela dagen och även nu ligger han och myser i min säng :) Han är för söt min älskling <3

Han värkar iallafall trivas




Massa pussar Sabine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback