BOOORING

Har just nu tråkig engelska, håller på med ett engelska arbete om kalvarna på skolan:( bööhö, Vi ska skriva arbetet sedan ställa oss vid djuren tillsammans med Nina(Läraren) och berätta om dom på engelska, :S Vem kommer på sådant? Aja är lite orolig för Tilda också :( Hon är på vårdcentralen så jag hoppas allt går bra med henne :( Håller tummarna för dig gumman :) Och jag vet att du iallafall är lycklig för att du får slippa denna urtråkiga engelska som jag sitter på nu :D haha ;)

Annars idag så ska jag hem och aa, plugga hela kvällen tror jag :) Kanske någon gullig kompis kommer förbi får jag hoppas (A) Mamma jobbar så det blir väl snabbmat också ;) haha

Imon ska jag ju som sakt träffa Marcus och jag längtar faktiskt till de :) Va så längesedan sist :D

aja hare gött

Massa pussar Sabine<3

Någon mer än jag som minns?


Kommentarer
Postat av: Tilda !

naw gumman <3, de e ju typ bra :D, ska ba käka medicin i 2veckor sen så ska ja på återbesök :), om inte borta så ska de kolla nogare :P, men allt e prima :D, och haha skönt att slippa engelskan yapp ;) :P

2009-09-11 @ 19:40:32
Postat av: Simon

haha Jag minns :) Vilken Kaluffs

2009-09-18 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback