TRÖÖÖÖTT =/

Fy va trött jag varit idag :( Men tycker ändå jag hunnit med rätt mycket=)
Dagen började med att jag och frida stack till frukosten och mummsade i oss mackor:) Sedan 2 lektioner Engelska (: Vi gjorde ju inte så HIMLA mycket om jag får säga det själv ;) Jag, Frida, Sara, Åsa, Frida G och Malin satt i sofforna i biblan och snackade skit (: Efter de va det mentor i en 20 min och sedan lunch :) Hela eftermiddagen hade vi LG och aa ena hästen vart hallt så vi gick dit och kollade på honom .. Sedan slutade vi och jag gick hem och duschade därefter drog jag till Alexandra & Matilda, Jag och Alex pluggade lite och sedan drog vi alla ut och gick :) Vi gick i en timma, duktiga vi är (: Sedan åt vi god pasta med lax och även Vit choklad mousse som jag för övigt ska göra åt Simon i helgen :) Den va hur god som hällst :D Sedan drog jag hem och kollade på slutet av en film som Sara, Frida, Jennie, Mikael, Lina och Hanna kollade på =) Skit ful :P och nu sitter jag här och tänkte sova lite (:

Lite om igår .. Skola som vanligt och sedan blev det fest :) Mycket kul.. (: haha Jag och Frida våldgästade även Elsie hihi sry gumman men de va för roligt :D

Men men här kommer en film på Kräftskivan för några Veckor sedan :)







Massa pussar Sabine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback