Städ dag på Munkagård =)

Okej idag har det varit förjävligt i skolan, huvudvärk hela jävla dagen .. Men eftersom Våran djurvårdslärare bjöd på Sockerkaka och saft så fick väl dagen en svag 7a ;) haha nej men efter skolan blev det att direkt sätta igång med att städa städa och städa, så tills nu har jag puttsat fönster, rensat glovbrunn, damsugit och varit allmänt flitig.. Dock hade jag ALDRIG gjort de om jag ej va tvungen.. -.- Att städa tar verkligen på krafterna.. Hur fan kan mammor städa hela jävla tiden? Jag gillar mitt skit.. okej, ibland är de för äckligt.. men vafan, igentligen skulle de vara skönt att bo på munka hela livet för inför varje lov MÅSTE man städa och fixa så vaför göra de innan? När man ändå blir illa tvungen någon gång per år.. och innan dess kan man leva lite sititgt. ;) hihi Och det är inte bara dammtussar som kikar fram på städdagar .. Även pantflaskor, massa tallrikar, bestick och sprit flaskor :) tyvärr tomma då men aja, det bevisar ju bara att vi har haft skit kul innan denna bläiga städdag :)
Vi ska även käka pizza snart för de är tradition, vi äter alltid onyttigt efter städdag .. Och eftersom den ej är ofta blir det mindre pizza.. Eller blir de de ?, Jani de ar vi en annan dag =)

Om jag orkar tar jag kort på rummet men tills vidare får ni nöja er med de utlovade bilderna på mitt rum med mina nya IKEA möbler.. Allt är ej nytt :)



Massa pussar Sabine<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback