Söndag

Okej har fått stränga order om att uppdatera =) så jaa, nu gör jag se och jag kommer skriva om min helg..

Fredag, Har jag ju redan skrivit lite om men Marika kom som sakt och vi åt mumsig mat och chillade lite, vi gick ut en runda och vi träffade Marcus.. Sedan drog hon hem och jag somnade la vid 1 ? något sånt :)

Lördag, Jobba jobba joooobba :) Efter jobbet drog jag hem och duschade (såklart) och därefter åkte jag, mamma, Jonathan och Lasse till IKEA och aa vi inhandlade mycket spännande (A) Bilder kommer in i morgon (: Efter IKEA som Simon till mig och vi chillade lite och drog sedan till pappa<3 va där en stund och därefter stack vi hem till honom och lämande motorcyklen och sedan åkte vi hem till mig och glodde på TV, käkade lite och sov :)<33

Söndag, Jobbade idag igen och när jag kom hem låg Simon fortfarande i sängen och gottade sig -.- Ville med sova , Jag duschade iallafall sedan käkade vi frukost och aa mamma började sätta ihop mig byrå och lite så.. Sedan somnade jag gämte Simon i sängen, as trött idag jue(A) Vi kollade även på film och sedan åkte han hem vid 20.00 typ och en liten stund senare kom Isabel hit och chillade med mig till klockan tio :D Jag har också packat upp alla mina kläder som nu är ihopvikt i lådor eller upphängt i garderoben :) ekänn jag är duktig (A)

Imon blir det att åka upp till skolan och så, blir nog träning (:

Här kommer bilder på Elsie, tycker de är kul att jag har tre bilder där hon petar på döda fåglar..

Tupp, Praktrosella och Undulat


Tycker de är lite kul bara men för känsliga människor läs nedan,


Och till er som tycker de är djurplågeri så är deras historia helt normal...
Undulaten: Hade varit sjuk, tappat vikt och därför kunde den knappt flyga och den blev avlivad medspruta. Vi kände på den eftersom vi utbildar oss till djurvårdare och måste lära oss hur en undernärd pippi känns :)
Praktrosellan: Vart i slagsmål och antagligen fott hjärnskakning, vi satte den i enskildbur för oppservation(stavas?) men den dog sedan av (antagligen) Hjärnskakning, Vi skulle disikera den.
Tupp: Avlivades för kalkben och sedan disikerade vi den,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback