Snart 3 år..



Nu har jag och älsklings Simon snart 3år, 3 underbara år och här kommer massa frågor =)


1. Vad heter han? Simon Gustafsson

2. Hur gammal är han? 17år

3. När träffades ni sist? Idag den 18 oktober

4. Vad har han för hårfärg? Blond

5. Brukar han färga håret? nej

6. Vilka färger har han haft? blondt

7. Vad har han för parfym? David Beckham

8. Är han galen? Nej :)

9. Vad är erat första minne? Vårat? vet ej vad han kommer ihog men för mig är de när han kom hem till mig på sommaren innan vi blev tillsammans :)

10. Har ni många minnen ihop? Klart (:

11. Vart bor han? Halmstad, Gullbranna

12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej

13. Är du avundsjuk på honom? På vad?

14. Vad heter hans syskon? Eric och Annie

15. När träffades ni första gången? När jag började 6an på Trönninge

16. Hur träffades ni? Vi hamnade i samma klass i 6an, Började snacka via msn i 7an

17. Vad går han i för sporter? Ingen ;) Tränar gym.

18. Vad kan han göra på helgerna? Va med mig eller spela wow

19. Göra efter skolan? Gymma :)

23. Har han fräknar? nej

24. Har ni kollat på film någon gång? Haha ja

25. Har ni bråkat någon gång? ja

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja :)

28.du sett han gråta? ja

29. Vad gjorde du då? tröstade

30. Har du sett honom vara riktigt arg? ja

31. Har han sett dig gråta? ja

32. Vad ska ni göra i sommar? Åka någonstanns i Sverige :)

33. Har han svikit dig någon gång? nej

34. Har ni pratat i telefon någon gång? ja

35. Vad skulle du göra om denna personen dog?

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Ja och hällst tillsammans :D

38. Vad är det bästa med honom? Allt :D

39. Vad skulle du vilja att han ändrade på? Hans minne -.-

40.skulle du ge honom pengar om du vann 1 miljon? Nej men om vi kanske flyttar ihop och då går nog de till möbler.. 

41. Hur ser hans klädstil ut? Vanlig



Ett crazy föhållande ala Sabine & Simon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback