PAIN

Okej, nu sitter jag här och det gör så jääääävla ont precis bredvid höftbenen och in där.. :( AJ AJ AJ, =( Har haft de nu några gånger på tre veckor.. BLÄ! Kan knappt gå.. men men

Jag ska til mig själv "Sabine ingen sen kväll och INTE sitta vid datorn sent," och vad gö ja? Jo klockan är 20 i 11 och jag har inte ens gjort de jag ska vilket brukar ta tid -.- t.ex skriva här.. aja
Men det är ju kvällen till Fredag och jag älskade ju Fredagar inte sant ?;) Vi har sovmorgon till tio och slutar 12 är inte de en bra dag eller ? Och sedan betyder ju Fredag också HELG, vilket är underbart!! Plus att detta Fredagen är speciell för de är sista skoldagen innan LOOOOV :D och jag älskar ju lov också <33 Plus att imon får jag ju de jag längtat efter heeeeela veckan nämligen .....Spänning spänning... Nej ni får vänta till imon ;) Mohahaha Jag får ju väntas varför ska ni ha förtur ?? PRECIS!!!

Men men idag har jag bara chillat med Frida vi har även firat MALIN som fyller 17 år idag, Grattis gumman :) hoppas du hade en bra födelsedag och tårtan va super god =)

Men ska sova nu hare bäst<3


Massa pussar Sabine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback