Onsdagen kommer här..


Efter som jag inte skrev igår, va alldeles för jävla trött så skriver jag om de idag ist, Så aa igår va det skola och onsdag (dagen efter städning av rum) alltså kollar fritids rummen idag medans skolan pågår och jag kan ju inte säga att jag va alltför pigg idag ;/ Men har iallafall kommit på att börja med dagens outfit (A) bra va ? men men, Jag va iallafall MEGA seg i skolan och håret ska vi bara inte prata om, jag va helt enkelt sunkig idag, som ni ser på bilderna nedan, jag tog nämligen kort på min sunk dag:) dock hade jag väldigt kul med Elsie, Åsa och Tilda (som vanligt) vi fulade oss med bla våra mössor, Elsies och min alltså =) bilder ser ni jue, :) haha Och aa, Efter skolan smällde jag och frida i oss resterna efter pizzan vi käkade igår och sedan for vi och tränade, jag tränade på hyllan(gymmet) med Alexandra och Elsie samtidigt som Frida tränade innebany där nere i salen =) man ser ner :) Sedan for vi hem och jag la mig i tid (A) jippie, '
Föresten så fick jag jättefint städat som ni ser där uppe, och bilden är = bevis efter som de va den lappen jag fick från fritids :)
Sedan har jag vaknat nu hela veckan och de har varit frost varje morgon =) lite mysigt men otroligt kallt :)

Har även tagit kort på all den disk vi hittade i våra rum nu undertiden vi städade.. Vi Diskade allt sist för att se hur mycket de blev ;)

Japp allt är vårat som stod på rummen(:


Frost :)


MössBarn


Sunkdag bilder + dagens outfit.




Massa pussar Sabine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback