Onsdag!

Okej det blev ju inget Malmö så jag åkte till stan och tröst shoppade, så långt vet ni :D Men jag drog in till pappa en stund sedan mötte jag Jennifer i stan och vi käkade lite:D Sedan drog vi vidare och gick in och ut genom affärer :) Jag hittade en nyårsklänning och en Stickat grå tröja på H&M :) Skit fint, då kom iallafall Alexandra och Matilda men jag och Jennifer skulle handla en present till min pojkvän så vi bestämmde att vi skulle fika efter de :) Så jag handlade de och så gick vi och fikade :D Mumms, Mocka latte<3 love love love :) Sedan gick vi i ännu mer affärer och så träffade vi på Becca :) vid den tiden åkte Alex och Matilda hem och sedan Jennifer också, då hängde jag lite med Becca och cyklade sedan hem :)

Jag köpte även hårfärg till mitt hår :) Så nu ä det färgat, jag köpte asiktspeeling och mask på KICKS också :) Senare på kvällen färgade mamma mitt hår och så fixade jag med ansiktspeeling och mask själv :) kollade även film men bror :)

Här kommer bilder :)

Alexandra & Matilda


Jennifer


God fika :)


Ansiktsmask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback