Mallorca 2009

Nu är jag, Oliver och Jonathan tillbaka ifrån Mallroca =) Det har varit en superskön vecka jag har bara kunnat slappna av och njuta av en skön semester,
Men nu är jag tillbaka i vardagen med stress, skola, plugg, bloggen/andras bloggar, och jag slits mellan två världar, Berättar mer om mina tankar kring de i ett senare inlägg, kanske redan ikväll...

Men nu till Mallorca.
Det började med att vi lämnade Halmstad bakom oss klockan halv 3 på natten och körde hela vägen ner till Malmö :) Vi hade kul redan då (: Sedan hoppade vi på planet vid kvart i sex på morgonen och hade en tröttsam flygtur .. När vi tre timmar sedan kom ut på Palmas flygplats va det människor och liv överallt, skrikande barn och aa BLÄÄÄ, men vi hittade på den enorma flygplatsen och fick våra väskor och satte oss på bussen till Vårat hotell :) Jag somnade dock på bussen och såg inte så mycket av mallorca just då.. när vi kom till hotellet va vårat rum inte städat och de skullle ta tre timmar för de att blå klart -.- men som tur va fick vi lämna packningen i ett låst rum och så gav vi oss av och käkade lunch :) Efter de hämtade vi våra badkläder och la oss vid poolen.. Gud så skönt att äntligen vara iväg :)
Vet inte allt i detalj så jag tar resten av veckan i snabbare tempo:) Men vi låg iallafall vid poolen nästan alla dagar och så, det regnade två ½ dag och då satt vi bara på rummet typ det va super härligt att ligga i poolen och bada i havet =) vi kollade Fotboll på en resturang tisdag och onsdag och de va trevligt :) vi åt dom dagarna trerätters :) Mumms,
Vi drack ingenting på veckan förutom att jag tog en drink sista dagen =) det hade ju inte bli en vila upp sig semester om vi skulle festat bort hela veckan eller hur ? Och vi hadce superkul utan sprit och de är jag glad för :)
Vet inte vad jag mer ska säga , eller tänker säga. :) Hela våran semester behöver ju inte komma ut så jag spar lite fina minnen hos mig och mina närmaste istället.. Det går ändå inte förklara hur otroligt kul de har varit ändå =)

Det kommer komma in massa bilder men de får ni ta som det kommer :D en dag imorgon också så jag tänker nog sova en blund nu =)

Hare så gott så skriver jag mer imorgon :)


Massa pussar Sabine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback