Längtar till Fredag!!!

Onsdag idag, a eller igår om man ska kola klockan ;) Jag är lite smått lullig efter en kanon tjejkväll :D Igår orkade jag ej skriva, va med Elsie, Emma, Tilda, Malin och Frida går och skulle igentligen sova hos Elsie men de va för mycket liv så jag somnade skönt men SENT i min egna säng :D Därav inget bloggande :D Idag vart de skola, like always -.- Skönt med lov nästa vecka .. men men efterskolan chillade jag med Elsie och Tilda och sedan va det städning av huset, alla städa .. Förra veckan va de rummen sedan blir det ej mer städning förens man har städvecka, vilket jag och frida har efter lovet :( Aja, ikväll vart de flick kväll igen dock med lite mer flickor:D vi drack, sjöng och hade super kul, :D Klockan är ej så mycket SKÖÖNT, kanske man är pigg imon? NOOOT. men men Jag längtar så himla mycket till Fredag, dels för den där GODA nyheten jag talade om, och också för att min älskade kusin Jennifer(www.jenniferholmstrom.blogg.se) kommer ner och det kommer bli super kul :D:D

Men men nu MÅSTE jag sova =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback