Härlig Torsdag =)

Idag har varit en soft dag =) Först va det ju såklart skola som va hur skön som hällst idag och gick snabbt tyckte jag :) haha Sedan kom jag hem och softade framför datorn och därefter kom Frida hem så jag, hon, Sara, Frida G, Jennie, Malin och Hanna sjöng singstar hela eftermiddagen :) Och vips så blev klockan halv tio;) haha hela dagen sjöng vi och flabbade och hade skit kul :) Sedan drog Frida till Joel hennes pöjk och då tog jag en snabb dusch och stack sedan över till Sara och lagade lite mat och åt sedan till filmen "barnen i bullerbyn" tillsammans med Sara, Hanna, Lina och Malin =) Vi såg nästan alla avsnitt sedan blev klockan ett och nu sitter jag här och skriver haha :)
Imon har vi värsta sköna fredagen, vi har sovmorgon och börjar klockan 10 sedan har vi två timmar matte och slutar klockan 12 :) skit skönt, bussen går kvart över och så är jag i Halmstad klockn tjugo över 2 :)

Men nu ska jag sova(:

Massa pussar Sabine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback