Fredag =)

Idag har varit en så jävla soft dag!! Vi började skolan kvart över tio och slutade 12, sedan tog jag bussen hem med Frida G som ändå skulle till Halmstad.. :) hade en trevlig resa med henne hit ner , vi har ju inte umgåts så mycket .. :) Sedan när vi kom till Halmstad följde jag med henne och köpte fisk sedan skulle hon vidare till Unnaryd :) så då drog jag hem :D och aa kollade TV och lite så, Handlade en kattsele till Pontus idag så jag och Jonathan gick ut med honom när han kommit från jobbet :D Skit mysigt och Pontus gillade de ;D Nu sitter jag här och tråkar och Marika kommer hit om en stund och vi ska käka lite och säkert hitta på något mer kul :)



Såhär kul har jag idag .. med min emofisk som blöder (frida F ritade den på mig)


Såhär kul Kan jag ha..


Och idag är jag sugen på denna maträtt men det får bli Kyckling, pommes och sås :)





Massa pussar Sabine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback