En helg till slut.

Fredag: Jag tog bussen hem och träffade Simon på stan :) vi gick hem till mig och chillade sedan drog vi hem till honom och vi sov där :) Vi gjorde inte så mycket, spelade lite tvspel :D

Lördag: Vaknade i tid och så drog jag hem :) Fixade mig och så tog vi tåget till Malmö klockan halv tre :) Sedan kom vi dit och mötte upp Cenny och sedan drog vi hem till Björn:) där träffade vi alla jätte kul:D alla kusiner va ju där alla utom Jennifer dock, men aa klockan 19.55 började Bönas 30årsfest och den va hur bra som hällst :) vi käkade god tacos och drack gott :) Tills..

Taget ur Kvällsposten:

23.56 Malmö. Polis larmades till Båstadgatan där ett gängbråk utbrutit. Enligt vittnen har minst en person misshandlats med påkar. När polis anländer har de skingrats.

Detta hände och aa sedan ett tag efter bestämmde vi oss för att åka med mormor hem, vi skulle ju stannat men vafan, Jag åkte iallafall hem till Simon och sov där :) Full och go!

Söndag: Sov lääääänge =) Sedan aa chillade vi med hans familj och så fyllde ju Annie 13 år så Massa Grattis till henne :D aa Sedan åkte jag hem och nu sitter jag här :D

Imon blir det ej skola, har problem med magen :( så det blir läkaren imon och aa BLÄ!

Här är en bild på födelsedagsbarnet:)

Kommentarer
Postat av: annie ( :

hahhaha tackar sååå mycket :D <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback