Lite tankar

http://www.youtube.com/watch?v=Y65bOK2MwKo

Angående de jag skrev om att det känns som att jag lever två liv, fast igentligen lever jag tre.. Livet på munka, livet där hemma och livet som bara jag vet om, mina tankar och funderingar. Det är inte så att jag är olika personer, jag är mig själv hela tiden men jag har jätte bra vänner här på munka och även jätte bra vänner i Halmstad men dom vet inget om vandra typ.. Säger jag åh va jag sakar en visst person här på munka så fattar inte dom i Halmstad ett skit om de, typ eh vem är de liksom .. visste inte ens att du kände någon som hette så.. och så tvärtom då.. Och det är ju så men för mig betyder vissa personer mer och mindre men dom känner ej varandra.. När jag gick i nian så va det lättare då man umgicks med samma personer.. Men tiden går och alla ändras men det känns som att jag är kvar.. Jag vill med ändras jag vill slippa allt stress och skit.. Jag stressar allför mycket.. En måndag stressar jag för allt jag måste hinna med i skolan och i kurserna och en fredag stressar jag t.ex över att jag vill träffa ALLA mina Halmstad vänner men jag har bara tre dagar + en pojkvän så det blir tajt och igentligen hade jag bara velat sätta mig ner framfr tvn och Vila ifrån skolan när jag kan men det blir ej så.. Och då kommer jag in i perioder då jag stänger ute alla .. Och jag märker vilka som förstår mig och jag märker dom som ej gör de .. Men men Allting fortsätter =) Livet och allt, snart slutar vi skolan och då skiljer sig alla ifrån varandra =( Men det är just de som är helt normalt.. Jag har några nu som jag inte tänker skilja mig ifrån och ni vet säkert vilka ni är :D


Nu sitter jag på elevhemmen och äter flingor =) Mumms Ska göra något annat nu =) hare bra pussar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fattar.

2009-10-10 @ 19:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback