Den goda nyheten är.....




Jag har fått en system kamera!!!!! Av min älskade pappa <3 åh vad glad jag är!! Han vet hur mycket jag älskar att fota så han ville ge mig en riktig kamera :') Imon ska ja åka till honom och säga hur glad jag är :D Så nu blir det jätte mycket bilder här på bloggen som jag hoppas ni trivs med, men skiter jag i för jag älskar bilder och kameror =)

Lite om idag, Jag hade som sakt sovmorgon till klockan 10 och sedan slutade jag 12 och då kom min älskade mormor och hämtade mig =) Sedan kom jag hem och han som tapetserar om va här så nu är mitt rum färdig tapetserat och det blev super snyggt :D Efter de hämtade jag och mamma min kamera som kommit med posten :D Sedan kom Simon över och lite så :D vi flyttade in alla mina grejer i mitt rum igen :D och nu sitter jag framför tvn och aa :D Imon ska jag nog träffa Jennifer <3

Här kommer lite bilder jag tagit med min nya canon 1000d


Här är min sköna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback