Boråsdjurpark

Torsdag idag och vi har varit på Borås djurpark hela dagen med skolan :) Just därför har jag inte mycket att berätta om bara lite bilder att lägga upp, men bilderna är rätt taskig kvallite pga att jag tog dom med mobilen, aja lite har jag att säga, och aa Norshörningar är så jävla mäktiga djur måste jag tillägga, inte en jävla bild i världen kan föklara hur stora djur det är, skit coolt att stå bredvid en och veta att de älskar att kela, den vill inget hällre än att man ska stoppa in handen och mysa och klia med den ;) hur goa som hällst ju, och samma sak gäller elefanter, sjuuuukt stora.. ni som ej sätt dom i värkligheten kan ej tro en.. :) Haha Sedan hände en lite kul sak, vi brukar alltid skämta om att Elsie är olika slags djur (bara skämt) och som vanligt hade jag ju hållt på och fjanta hela dagen men så mot slutet går vi in i ap huset och vi står helt lungt och kollar på Ourangutangerna (stavas?) och hon som då pratat och lätt runt oss visste ju såklart ej vad jag hette men hon kläckte då ur sig tt deras hona hette Sabine .. Fatta fult eller? Haha hela klassen flabbade och de tro jag de :)

Men men sedan kom jag hem till Frida och aa nu ska jag sova =) Puss och god natt :D

Här är honan Sabine.


Här är Tilda =)


Här är Elsie och Elsie med Tilda


Min Donken sallad som jag fixade till med lite feta ost =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback