Bäst på fest

Igår skrev jag ju bara de lilla inlägg på morgonen och aa :D Så jag tänkte uppdatera om gårdagen och denna dagen nu i detta inlägg :D Igår då köpte mamma mig ett par Uggs :) Slit och släng sko enligt mig :D Men så OTROLIGT sköna :D haha men men sedan kom Simon till mig och vi chillade och så fixade jag mig till fest halva dagen :D haha helt sjukt enligt vissa men hällst vill jag fixa mig lite hela dagen så blir det en perfekt kväll :D men aa sedan hamnade jag hos Isabel vid sju och jag va INTe färdig, så där sminkade jag klart mig och plattade håret :D Sedan började vi med fördrinkar och därefter kom folket :D Vi hade en sjutkt rolig kväll enligt mig och det togs några bilder :D Dock kommer bara två upp idag =) hehe 

Men men jag sov iallafall hos Simon mysigt ;) och idag vaknade vi sent och fy va trött jag va :D Sedan släpade vi i sängen och framför datorn till halv ett då drog vi till stan och käkade thi mat :D MUMMA! Jätte mysigt iallafall ;D Sedna körde han hem mig och så stack jag, mamma och Leif till rusta och handlade mattor och lite så, vi drog även till SIBA så handlade jag en kamera väska =) finfint :D 

Nu sitter jag här och vet ej vad jag mer ska göra idag, ska en sväng till pappa :D kuligt :D
Imon ska jag till Malmö med Anna =) 


Fest bilder :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback