Yes min blogg funkar igen!!!

Nu ska det komma upp bilder och Filmer så de bara smäller om de :P har verkligen inte kännt något lust att blogga när den ändå dampar, därav tråkig uppdatering men ska fan gör något åt de nu :D
 
Har ju varit sjuk, eller jag ÄR sjuk, Men idag va jag i skolan, tog lite sovmorgon för jag skulle till vårdcentralen med mitt öra men vågade inte gå dit själv :( så jag gick till skolan lite sent men vafan, Jag och Alexandra gör ju ett arbete ihop på phsykoligin där vi ska läsa igenom kontakt annonser och kolla efter va de olika personerna frågar mest om och säger mest om sig själva, men de är iallafall helt sjuka annonser här kommer några ex som jag läst: (inte hela bara vad de frågar efter)
Ett homosexuellt par söker en honosexuell kille eller par att ha lite trevliga möten med.
Gravid singelkvinna 40 år söker kille att dela upplevelser med.
Jehovas vittne broder söker Jehovas vittne syster som ska vara trogen(och blablabla).
Man söker Ryska eller Thilänska, du ska hällst kunna svenska men är inget måste.
Gift affärsman 60+ som veckorpendlar till Sthlm, söker en kvinna att dela veckorkvällarna med.

Helt sjuka finns de, Liksom en 40åring gravid kvinna, tänk vilka sjuka män / kvinnor de finns i världen, Skydda ditt barn FFS. Och homosexuella finns det mycket om såg vi, Även Bisexuella. Men de som de va mest av de va folk som ville ha utlänningar, mest Ryskor men de förekom även Polskor och så. På varje blad vi läste va de iallafall två som va ifrån Jehovas vittne och kolla bara på den gifta mannen som sökte en kvinna att umgås med på veckokvällarna. Helt sjukt, vi ska iallafall redivisa dessa nästa onsdag :)

Senare på dagen hade vi Kummel och då va vi i Ladugården och kollade cellhalter på kossorna :) kul faktiskt har en stor passion för de stora djuren :) Dock luktade jag ju inte mumma när jag kom hem efter skolan men lite skit har man väl inte dött av.. Dock tycker jag de är konstigt, Jag kan skrapa skit och klappa bajsiga djur men jag mår dåligt såfort jag tar i dörrhantag eller som Jonathan de aset sa, "tänk så många som tagit i dom pinnarna man lägger på rullbandet i affärerna, och dom tvättas aldrig" Hade nog kunnat döda honom för de, nu kan jag ju för fan knappt titta på de baterie pinnarna :O BLÄÄ tycker de är så äckligt och jag mår dåligt över de.. menmen, Efter skolan chillade jag lite med Frida sedan stack hon och tränade, Va avis jag är! Vill men träna men är sjuk så jag kan ej =( Sedan har jag suttit vid datorn och gjort färdigt min biotop arbete som jag ska redovisa imon!! =D Det blev på nio sidor:D

Nej nu ska jag ladda upp en video Cing Chong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback