Nytt på bloggen...



Jo nu kommer det komma massa nytt på bloggen :) Jag har nämligen börjat med en ny diet och träning på de, Jag ska inte banta utan få en ny fin kropp som jag trivs med och nya fina muskler :) Alltså bli mycket sundare, Så just därför kommer jag skriva mycket om hur jag tränar och om det händer något mer speciellt med min kropp säger jag såklart de :) Kommer absolut inte skriva allt som händer i bloggen för de skriver jag i en privat träningsdagbok.. Har iallafall fott tips om att man ska skriva i blogg om hur det går för en i träningen så jag får väl hoppas det går bättre om jag skriver här :) Jag är nämligen lite lat och har lätt för att skita i allt va träning heter om jag så vill, men då blir det aja baja ..

Lite om idag, regnade i Halmstad när jag tog bussen och väl i TVååker regnade de såklart också, vid kvart i ett som vi började dagen sprang jag, Elsie och Tilda till en sal och blev givitvis blöta -.- väl där sa dom, Men Sabine du är ledig idag. JAHA man tackar ja, så har jag åkt hit så tidigt i ONÖDAN! Elsie och Tilda fick dock stanna kvar och jobba UTE i regnet ;) hihi. Hela min grupp va ledig så de va inte bara jag :) Men men jag satte mig då lite vid datorn sedan drog jag hem, vid halv fyra mötte jag upp Sara och Frida och vi handlade lite granna :P Jag och Fisken chillade sedan på hennes rum tills vi drog till Stekarn och käkade, jag tog en mummsig sallad :) Sedan åkte vi till Mikael och kollade på de nya pogrammet om Gekås haha typiskt oss :) Hos honom va Jennie, Sara, Frida, Emma, Malin, Jag, Fisk, MAttias, Magnus och Sigge. Vi kollade på pogrammet och drog sedan hem, eller aa jag, Sara och Frida gjorde de :) Väl hemma glodde jag och Frida på Tv och nu sitter jag här :) Ska bli och sova nu typ :)

Men ni får ha det såbra

Sabine(L)Simon
Snart 3 år!!


Vart tog vädret vägen ?:S



Massa pussar Sabine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback