Not AGAIN

OKej, Ännu en gång ska jag skriva en Fredag, Lördag, Söndag i reketfart på söndag kvällen (A) Men alltså jag har inte alls haft lust att sitta vid datorn denna helg :) Och då behöver jag ej de MOAHHA så de sååå:D Bilder ifrån Beccas fest i torsdags kommer in på Facebook för jag orkar inte ha med alla bilder här :) Detta är ingen bilderblogg så just därför ska jag inte översvämma den med just bilder :) Men lite så :P Aja nu till ämnet..

I Fredags vaknade jag hemma hos min älskade pojkvän och gissa vem som låg gämte mig om inte SIMON :) naaw, älskar när han sover och jag bara älskar att ligga Na*** bredvid honom, hihi ;) Jag älskar verkligen hono, Hela mitt liv kretsar runt han och jag vill bara vara bredvid hans sidan hela tiden :) Vill att han ska krama mig som han gör, låta mig sitta i hans knä som bara jag får :) love love love, men oj nu avvek jag ifrån fredagen =) Vi vaknade och käkade frulle sen körde vi till Rusta där jag skulle handla men hade INGEN lust så han körde hem mig och så drog han hem och jag stack efter de in till stan och Träffade Jennifer :) Vi handlade lite och sedan drog vi hem till mig (: Vi va inte hos mig särsklit länge för jag skulle till Marika och kolla film så aa :) Dit stack jag och vi kollade på film som jag sa :) Skit mysigt, har ju inte träffat Marika på hela lovet :) kan ju vara för att hon inte varit hemma så mycket på lovet :) men men jag sov där iallafall.

Lördag: Vi Vaknade och käkade frukost och sedan hämtade Simon mig och allvarligt, jag orkar inte ens skriva om denna dag, men vi skulle åkt till Alexandra men massa kom ivägen och vi hade ingen som kunde köra.. jag sov iallafall hos honom.

Söndag: Vaknade hos Simon, vi käkade och stack hem till mig :) Och väl hemma hos mig gjorde vi la inte så mycket men vid halv 3 drog han och firade sin kusins födelsedag och då drog jag, Jonathan och mamma för att möta upp farmor óch därefter gick vi och åt på Verona för att fira Jonathans 20årsdag och farmors 80årsdag :) Jätte mysigt :) Sedan gick jag hem och simon kom över en lite stund till och aa vi gjorde inte mcket mer för han drog igen sen och jag har gjort färdigt ett arbete och kollat på TV hela kvällen, ska typ lägga mig i badet och bara slappna av nu tänkte jag:)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback