Matkrig ala Sara och Fisken :)

Idag vid kanske fyra knackade Fisken och Sara på min dörr och frågade om jag vill laga mat med dom, Malin och Emma, så självklart ville jag de så vi cyklade till ICA och handlade lite mat och sedan hem till Sara :) Där drack vi julmust och lagade mat och pratade :) Jennie ringde och frågade om hon fick käka med oss så det gjorde hon och när hon kom, kom typ Emma och Malin också (: Vi fortsatte att chilla och så :) Sedan blev det mat dags :) mumma, Fläskfilé, Bea(sås) och krockertter stod på menyn, vi mumsade i oss tills alla va riktigt mätta. När vi sedan satt där och snackade skit skulle Sara "hota" Fisken med en gaffel full med Bea.. Haha det slutade med att Fisken fick allt detta över sig och då va de igång :) Vid den tiden drog Malin och Emma och Sara och Fisken fortsatte sitt krig som utspelade sig i hela lägenheten och utanför och i trapphuset ja överallt, Jag och Jennie hade en kul tid då vi gapflabbade åt allt de fick i ansiktena och på kläderna, golvet, Väggarna ja överallt fick de Mat :) hahaha Jennie började så småningom diska och rätt som de va mitt i allt stoj trillade diskstället ner och förstörde 6 tallrikar , Stackars Jennie fick dåligt samvete :) hahaha Det va typ då Sara och Fisken slöt fred för andra gången, första gånger va Sara tvungen att fortsätta då hon tog en näve kaviar och gjorde tuppkam i fiskens hår ;) haha  då tog Fisken Matrester ur slasken och gäggade ner i Saras hår och så fortsatte de tills då tallrikarna gick sönder och så började de dusch :D De använde allt de kom åt, Ketchup, Shampoo, såser, kaviar, slask ja allt!! haha Nu är jag hemma och Sara tillsammans med Fisk putsar nog fönsterna och skurar golven vid denna tid :) haha :)
Här kommer bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback