Lös Tisdag.

Idag har varit en lös dag :) Först skolan och så, hade drift hela eftermiddagen så vi va ute bland djuren från kvart i ett till halv fyra :) Fast de va inte vilka djur som hällst utan dom JÄVLA fåglarna. Vi skulle fånga en tupp så följde jag med in i busen (den är stor) och så sa dom sätt dig på ena sidan av huset så att han inte vill gå dit så gjorde jag de men tupp helvettet sprang i 190 flaxandes mot mig och jag DOG nästan av en hjärtattack, Gick iallafall ut ur buren för att INTE komma in igen -.- Efter skolan blev det att pugga och sedan stack jag och Frida till Sara som skulle ha tjejkväll :) När vi kom dit åt jag en mysig macka som jag ska skriva om lite senare :) MUMMA, Sedan kom massa flickor och vi målade naglarna och vissa gjorde fotbad och färgade håret och vi hade massa chill :) Sedan påväg hem körde jag Tilda i "hennes" kundvagn haha sedan fick hon för sig att hon skulle flyga, så Elsie körde henne så fort hon kunde raka vägen in i en häck och Tilda ja hon flög :) haha skit kul jue =) Och nu så sitter jag här och tänkte sova snart..

Det blev ingen ut och gå idag fast de stod på "schemat" men det blev att köra gärnet på gympan istället :) de är ju träning de med ;P haha Nu kommer det in massa bilder så Pusshej :)


Kommentarer
Postat av: tilda

as najs kväll :), och du ! flyga va awzome ! bara att de kändes lite andra gången xD

2009-11-06 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback