Lite sent men...

Ska skriva lite om Torsdag DAG nu =) Idag är det ju Söndag så jag tar Torsdagen lite sent :D

Jag vaknade i tid och så körde mamma mig till Alexandra :) Väl där bytte jag om och så red vi ut med Buster och Heroika =) Jätte mysigt och så vi snackade massa skit och så :) efter de så släppte vi ut hästarna och sedan käkade vi lunch :) Därefter drog vi ut och lagade staket i en utav hagarna och släppte sedan ut stona i den hagen =) Sedan aa gick vi in och så färgade Matilda mitt hår och så fixade vi oss för vi skulle till Rebecca på kvällen, det va någon slags åter träff för dom vi umgicks med i nian :D Det va jätte trevligt faktiskt :) Tack för allt Rebecca. Sedan gick jag och Simon hem därifrån och sedan somnade jag rätt snabbt i hans mysiga säng :)

Kort Från Alexandras "place":

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback