Jag får klaga!

Eftersom de är min blogg får jag klaga hur mycket som hällst :) Hela natten va otroligt jobbig, fick nästan ingen sömn alls och den lilla jag fick va smärtsam och jag hade ont i hela kroppen.. Kunde inte ligga på armen alls, och de gjorde ont när täcken kom på :( Och de va jätte kallt :S Gick iallafall upp vid 08.15 orkade inte att ens försöka sova mer, så få tappade jag upp ett varmt bad :) Där la jag mig men lugn musik och hade hårinpackning och ansiktspeeling och skrapade fötterna så de blev alldeles lena (A) Jätte mysigt och jag slappande verkligen av :) kände att de behövdes, Sedan gick jag upp och satte på mig morgonrock och kollade på TV :) Här i Halmstad är de en jätte fin dag, Solen skiner och himlen är blå :) Jätte trevligt!! Mår mycket bättre också så ikväll kommer Isabel och Rebecca hit :) Trevligt :D Nu ska jag och mamma snart åka och handla lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback