Hem?

Tycker inte något känns som hem, Värken Halmstad eller Tvååker.. Men ändå vill jag helst vara i Halmstad, Hemma hos mamma och det känns mer som Hemma, just nu har jag ett tråkigt rum som jag endast sover i, trivs inte längre.. När jag nämner att jag vill flytta tycker ingen jag borde de, men varför ska jag bo här? Det är ju jätte många som pendlar.. Och mina vänner kan jag ju vara men ändå. Vill liksom ha lite mer tid för min familj, Just nu i denna åldern tycker jag de är viktigt.. Ska ju snart skiljas ifrån mitt hem för alltid och flytta till ett eget hem.. så därför känns de jobbigt att göra de innan jag måste.. Detta är inte mitt hem. Och folk säger att jag missar saker om jag ej bor här men vafan en fest då och då. Isf kan jag ju sova hos mina vänner.. för jag har ju så många här och varför inte liksom?? Skulle i alla fall varit skönt att testa, kanske en månad och se om jag inte trivs med att pendla, men många gör de så varför kan inte jag de då? Ska ta tag i detta nu. Prata med mamma om de!

Kommentarer
Postat av: Extrathoré

du borde testa att pendla o se hur det blir :) det hade jag gjort och det är inte hela världen om du missar 1 eller 2 fester det kommer fler i livet ;)

Postat av: Den bästa!

Vill du bli kombos? Nej skojja men det finns fester här med, tro mig! Och så farligt kan det ju inte varra att iaf testa att pendla, se hur du känner! Skulle vara trevligt att se dig lite oftare <3

2009-11-24 @ 09:24:20
URL: http://beads.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör det du har inte lika långt som jag hade att pendla och jag menar du förlorar ju inget på det, funkar det inte så vet du iaf.!=)/ marika

2009-11-24 @ 11:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback