En till helg kommer här :)

Fredag: Jag kom hem och chillade, sedan på kvällen kom Simon och så kollade vi tv och sedan sov vi =) Lördag: Vi vaknade och käkade frulle, Simon åkte sedan hem och jag satte mig och fixade med bilder :D typ hela dagen pillade jag och fixade ;) Sedan på kvällen åkte jag till Simon och där saverades Tacos :D Mums! Sedan blev det chill resten av kvällen :) Söndag: Morgonen sved, trött som fan :D haha det blev att ligga kvar i sängen så länge som möjligt och sedan pallara sig upp=) Jag, Simon, Eric, Magnus, Becca och Annie åkte till Julmarknaden på lilla Böslid sedan åkte jag hem :) väl hemma har jag bara chillat framför datorn och så bestämde sig Jonathan åh bjuda mig på bio så vi ska gå på 2012 ikväll:P haha Blogg helvettet fuckar sig fortfarande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback