Bögar.

Jag tycker de är så jävla töntigt att folk hänger upp sig på att bögar får gifta sig. Alltså det är ju naturligt, i naturen sker det också homosexuallitet, och folk är lika mycket värda oavsätt hudfärg eller sexuallitet, mår dåligt när jag tänker på alla dessa människor som töntar sig mot detta, dom om några måste ju vara jävligt osäkra, jag är säker och tycker alla är lika mycket värda för de är vi alla är människor, de är bara några som kommit på att nää fy inte homos. Varför inte, de är lika normalt som att vara hetro! Fyfan va arg jag är.. tycker de är dåligt.. vi växer upp och får höra att de är fel.. Men de som är fel de är att ha fördommar, att trycka ner, att förminska någon pga känslor..Mina barn ska växa upp i en tro om att ALLA är lika mycket värda.. Så säger ju kristendommen, eller rättare sakt säger dom att ALLA är lika mycket vädra men man kan stena vissa som har olika sexuallitet eller några som vart otrogna eller dylikt. Det är ffs dubbelmoral, då är ju inte ALLA lika mycket värda, Vi kan ju döda alla pinviner och andra djur också då ju för att dom gillar samma kön. Vill du som kristen stena ett oskyldig djur ? Eller frysa ut de? Eller rent ut sakt hata de och svära åt de och låta den äta på andra ställen eller låta den inte får som alla andra pinviner? Tänk på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback