Aldrig Aldrig Aldrig MEEEER

Jag ska aldrig mer vaccinera mig!! Jag har ont i hela kroppen och AJ AJ AJ!! bläää! Kan knappt röra armhelvettet! Fick iallafall tröst shopping på Gekås :/ Ni vet ju vad jag tycker om tröst shopping.. Och jag tycket inte ens de va kul!! Så jävla fucking ont hade jag. Kommer iallafall in bilder på de nu härefter jag och mossan handlade för lite över 2000, men fick mycket köpt :D Julklappar (: Ni jag köpte till Kommer bli sååååå glada:D Därför lägger jag inte ut alla klapparna här bara pappas :) Men men, vi kom hem klockan 22 och packade upp och så, nu ska jag nog lägga mig ner och läsa Amelia, Kanske inspiration om en text att skriva imon? Eller kanske inte, Jag kommer nog mest gnälla över min onda arm -.-

Njut av MIIIN Shopping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback