3år med min älskade Simon<3

På Lördagen vaknade vi upp tillsammans och gick en runda in till stan :) Jag köpte en super skön RIKTIG bh en sådan lite dyrare och bekvämare och sjukt snygg :) köpte även ett par string till den och ett jätte fint armband från H&M :) Sedan tog Simon bussen och jag gick hem och fikade med Mamma, Lasse och Saga :) efter fikat åkte vi till Chilli och där inhandlade vi en matta (lite dyr kanske) som va sjuuuukt snygg :) Och ett TV bord, sedan åkte vi hem och jag duschade och fixade mig och lite så (: Sedan träffade jag Simon inne istan klockan halv 7 jag va seeen, men fint folk kommer sent haha :) Vi gick ovh hämtade ut biljetter till bion och drog sedan och åt på resturang :) Sjukt mysigt älskling<3<3 Jag fick ett jätte fint halsband där de va handgraverat Simon på framsidan och på baksidan stod datumet när vi blev tillsammans:) Efter middagen gick vi och såg "flickan som lekte med elden" på bio, den va jätte bra faktiskt men ettan va mycket bättre! Filmen slutade rätt sent så vi tog tolv bussen hem till Simon och så sov vi där :) Jag älskar dig Bejb<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback