30 november

Sååå nu har helgen gått och jag har än en gång dissat bloggen ;) haha men denna helg hade jag en RIIIKTIG anledning.. Jag va tvungen att se klart hela säsongen av One tree hill 6 eftersom min bror åkte till Österrike IDAG (måndag) och tog den med sig :) Som jag skrev skulle jag till Farmor på lördagen och även träffa min Bejb.. Vilket jag gjorde.. Efter att jag hade jobbat klart i Lördags åkte jag, mamma och Jonathan till farmor<3<3 jätte mysigt att äta middag där :) va så länge sedan (: Därefter gick jag och mötte Simon och så gick vi en vända på stan.. Mysigt mysigt.. Sedan gick vi hem till mig och chillade lite .. på kvällen drog vi och kollade på bio New Moon (: Skit bra tyckte jag hoppas dom andra blir lika bra.. dock är ju böckerna mycket mycket bättre :) hihi men men sedan sov Simon älskling hos miig :) I söndags så åkte jag och jobbade sedan kom jag hem och drog upp Simon ur sängen och vid 2 kom pappsen över till oss och Mormor kom även vid tre och så käkade vi middag och sedan gick jag och älskling in till stan och kollade på julskyltningen :) det regnade så de va ju inte SÅÅÅ kul men ändå (: Sedan gick vi hem till mig och Simon åkte därefter hem och jag kollade på One tree hill resten av kvällen och somnade vid 3 (:
Måndag :) Brossan åkte till Österrike idag och blir borta i 4 månader :( Sedna kommer han hem och åker därefter till Grekland .. Så jag blir nu själv som bor hemma med mamma (: men men.. hoppas han får det roligt haha.. Sedan idag har jag haft Grisarna vilket jag ska ha hela jävla veckan.. Dock ej imorgon förmiddag då vi ska göra nationelltprov då :P men men sedan har jag hängt med Elsie, Tilda, Malin och Frida och nu sitter jag här och uppdaterar :) duktigt va ? :) aja ska nog sova snart.. tänkte bara äta lite :) om jag orkar.. vill inte äta själv.. Sover nog hälldre :) Äta bör man annars dör man äter gör man ändå dör man.
Måndag :) Brossan åkte till Österrike idag och blir borta i 4 månader :( Sedna kommer han hem och åker därefter till Grekland .. Så jag blir nu själv som bor hemma med mamma (: men men.. hoppas han får det roligt haha.. Sedan idag har jag haft Grisarna vilket jag ska ha hela jävla veckan.. Dock ej imorgon förmiddag då vi ska göra nationelltprov då :P men men sedan har jag hängt med Elsie, Tilda, Malin och Frida och nu sitter jag här och uppdaterar :) duktigt va ? :) aja ska nog sova snart.. tänkte bara äta lite :) om jag orkar.. vill inte äta själv.. Sover nog hälldre :) Äta bör man annars dör man äter gör man ändå dör man.


Jonathan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback