27 november=dålig uppdatering.

Sorry för JÄTTE kass uppdatering idag men det är de fan värt.. För er som ej vet så kollar jag One tree hill Hela kvällen eftersom detta och söndag kväll är de ända kvällar jag har ledigt denna helgen för imorgon ska jag vara med min pojkvän och även käka middag hos farmor med mamma och Jonathan :) på söndag kommer pappa hit och äter med oss och söndag kväll är jag FRIIII... Ska även jobba imon :) tänk er.. Sveriges grisar far illa (tydligen av alla bönder) så de gör mig till en dålig djurskötare och de gör mig ledsen.. Eller vafan nu ljög jag ;) Jag är en utmärkt skötare som älskar alla djur jag har att göra med.. Förutom fåglar men jag vill även att dom ska må bra.. FAKTISKT.. jag lovar (A) hihi.. Jag blir vansinnig när Simon plågar flugor utan någon som helst anledning tycker de är så jävla onödigt.. men men imorgon och på söndag morgon ska jag alltså plåga grisarna på jobbet.. BÖÖHÖ.. Lipa gärnet alla VEGETARIANER för imon ska jag bidra till att ännu ett slaksvin överlever till slakt :P Sedan lägger jag honom eller henne på min macka nästa månad MOOOHAHAHAHA.. Love fresh meet. Sedan tycker jag de är JÄLVIGT töntigt att slakterierna slutar ta in grisar för slakt.. Dom mår ju inte bättre av att stanna hos bonden (om dom nu mår SÅÅÅÅ dåligt) dock går Sverige back pga det också och de resulterar inte i att vi svenskar skiter i julskinkan igår däremot resulterar de att Danska bönder får mer pengar för att vi köper då dansk julskinka och då blir grisarna i Danmark ännu mer plågade än va dom redan är.. för där mår dom faktiskt dåligt.. så sorry.. ni plågar bara mer djur genom att dra alla över en kant.. för de gör ni(ni som gjort filmerna) jag tycker inte att alla bilder / filmer i filmerna är okej men ALLA har inte de så och ni måste se de ifrån bondens ögon.. Anmäl de som borde anmälas och låt de andra sköta sitt.. ni sätter hela Sveriges produktion i skiten pga detta.. Kött är naturligt.. Ni äter hälldre soja ifrån utlandet som dom skövlar regnskogar för att odla.. undra hur många djur som dör då?? Och undra hur länge den indiska noshörningen får leva.. vet ni hur många som finns kvar ?? 60 stycken.. snart finna den ej alls.. Grattis alla veggar ni har orsakat en utrotning.. GR8T.
Men men One tree hill.. Jag har kollat till avsnitt 11 av 24.. så har några till men tänkte ta itu med endel till innan läggdags :P hihi.. är iallafall uppe i 450 minuter ska upp till 18 timmar :)
Love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback