25 november

Idag har det varit en soft och kul dag i skolan :) Det började med Psykologi som jag själv valt som ämne och därför faktiskt gillar :) Vi hade de hela förmiddagen och det blev att redovisa arbeten vi har gjort :) Som jag har sakt innan så har jag och Alexandra kontakt annonser så de va kul :) Efter de va de lunch :) Mumms Stekt fläsk va de idag :P så jävla gott min favorit mat nästan (: Men men sedan hade vi redovisning på djurfamiljer och jag redovisade om Hund djur bla om vargen :) men andra som redovisade gjorde de om t.ex Kattdjur, Lemurer, Hästdjur, Flodhästar, Elefant, Noshörning osv (: Dock va jag jävligt trött och höll på att somna, förlåt klasskamrater men mitt energi behov va ej uppfyllt :) Anna-Carina kom även in till oss och snackade lite om praktiken och jag bestämde att komma via henne efter skolan vilket jag gjorde så nu har jag typ löst alla frågetecken så nu får jag nog allt de jag vill ha :) Är så himla glad, Känns bra att ha de man verkligen vill (: Efter skolan käkade jag med Frida, Sara och Jennie :) Och ikväll så ska vi munka flickor göra de som bara Munkagård kan :) Alltså **** :D kul men om ni känner mig och mina vänner så vet ni att vi brukar fira "lill" lördag vilket är idag Onsdag (: haha Vi firar alltså två dagar kvar till helg haha nej men ni får höra mer imon (: Ha en bra kväll så hörs vi i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback