23 november

Måndag idag, Har gått i skolan men blev klar med mitt arbete efter en kvart så då satt jag endast åh glodde :) sedan slutade vi klockan tre och då drog jag hem, gjorde i ordning lite mat och så, orkar inte äta senare xD sedan satte jag mig och läste expressen, Där stod de om en kvinna som mist smaken och luktsinnet efter att hon tagit vaccinet mot svininfluensa, de är ju lite läskigt! Jag förlorade inget och mår förövrigt väldigt bra i armen nu (:
I helgen hade jag liten "fest" i Fredags och aa det va super mysigt :D Marika sov hos mig också :) Sedan i lördags aa hände massa och de tänker jag inte ens ta upp. Söndag slappade jag med min pojkvän, tog det bara lugnt hela dagen, Yes värsta soffliggaren jue :D hehe
Men men tänker lägga in lite bilder på min bästis nu så ett litet smakprov börjar vi med.
Marika&Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback