Uppdatering!

Simon
you will always be the best thing I ever could wisch for
always and forever


Har inte skrivit på typ lite mera än en vecka nu! Men förra veckan hade vi lång helg =) Ledig fredag alltså! Det var första maj! Men iallafall Förr förra helgen softade jag typ bara hemma sedan förra veckan av det en normal skolvecka med Fisken<3<3 På torsdagen hämtade pappa mig och Frida i tvååker och vi stack då hem till mig =D På kvällen som följde va det fest i min lya och det blev jätte lyckat tycker jag iallafall!! Hade jätte trevligt med mina goa vänner, Älsklingen sov även över hos mig (L) Senare på fredag softade jag och sånt städade lite och på kvällen stack jag och Simon<3 hem till Fisken som hade fördelsedags fest! Va dock nykter men det va helt okej iallafall! Kul att träffa folk liksom. Vi åkte ändå hem rätt tidigt och somnade snabbt i min säng! På lördagen vaknade jag tidigt, jobbet började klockan nio och de gick hur bra som hällst. Sedan stack jag hem och märkte att älsklingen fortfarande va kvar så jag duschade och la mig en stund gämte honom och mös<3<3 Sedan åkte han hem för han skulle på Bröllop och jag skulle ändå vara med Fors så vi drog ut och gick, hade jätte kul! Finns så mycket vi kan snacka om jag och han<3 tycker om honom så mycket! Vid halv sju sju när jag ätit Pizza MUMS! Så kom Anna, hon chillade lite med oss och sedan stack Fors hem och skulle ut med sin vovve! Jag och Anna snackade lite skit och därefter kom Rebecca och Eric över, vi fixade oss de sista och stack sedan till Karsefors.. Kvällen som kom va inte som förväntat och endel tråkga saker hände, Men det var ändå trevligt att träffa de folk vi träffade men vi kom hem vid halv ett ett och då somnade jag skönt i min säng!
söndagen blev det att Jobba, sedan låg jag i min brors stora säng och glodde på One tree hill hela dagen! Älsklingen kom över på kvällen och vi hade jätte mys!
Idag är de måndag och jag är klar med skolan! Slutade 1 ½ timma för tidigt! Göööött! Idag blir de att chilla på elevhemmen! Och föresten, nästa helg åker jag till Örebro och träffar min bror och helgen efter satnnar jag i Skolan så det blir typ 3 veckor utan alla där hemma, dock kommer nog älslingen upp någon dag!! Annars hade jag dött!!


Puss och adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback