Underbar helg :)

ÖREBRO! 

Fredag!!
Jag åkte till bror mig ;) <3<3<3 Dock åkte jag tåg tvärs över heeela landet :) Men det va de värt för på Parongen stod Äldsta brodern och hans flicka och väntade på mig :) Vi åkte och handlade sedan åkte vi hem till huset och åt en jätte fin middag som min kock (Snickare på gamla dar) lagat!! Sen kollade vi Tv och jag slocknade rätt regält efter detta!

Lördag!!
Vi gick upp vid tio någonting! Åkte och hämtade en bokhylla dom hade köpt och sedan åkte vi till Gustavsvik (där Angelika jobbar på gymmet) Och vi bytte om sedan hade vi världens bästa dag på badhuset jag och bror!!<33 Efter badhuset åkte vi till stan och gick i walköping(??) där köpte jag lite till min fina pojkvän som va hemma i Halmstad! Vi åt glass och efter de åkte vi hem till huset och lagade tacos!! Mums! Sedan hade vi mys framför Tvn och de hände inte mycket mer den hära dagen!!

Söndag!!
Vi vaknade och gjorde oss i ordning sedan åkte vi in till Örebro stad och jag shoppade lite kläder! Sedan åkte vi hem och lagade lunch! Vid halv fyra fyra kom (om jag säger rätt) Mamma kusin och hennes barn = mina syslingar(?) Sofie och Mattias, har inte träffats på ÅR och DAR! Jätte trevligt att ses igen! Vi fikade och snacka massa sedan åkte dom hem och jag och Angelika åkte till affären sedan blev de att laga mer mat för vi skulle baka egen pizza. Jätte gott för min bror råkar även ha varit pizza bagare på peppes i Båstad ;) hihi Sedan somnade jag skönt i sängen vid tio :)

Måndag!!
Mitt tåg gick 06.20 ifrån Örebro och jag va i Varberg vid 20 över tio =D Haha sedan åkte jag till elevhemmen och därefter till skolan! Har ju drift hela veckan i ladugården så det va kul faktiskt!! :) På kvällen chillade jag med mina fina kompisar Frida och Lina! jätte mys!

Tisdag!!
Haft drift hela förmiddagen började 05.40 :) haha ikväll ska jag göra vid mina naglar ;) Mys!



Vi har varit tillsammans i 2år 7månader och 5 dagar :) Älskar min fina Pojkvän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback